سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

سارای ناز من

ده ماهگی سارای عزیزم

1393/3/24 15:46
نویسنده : مامان عذرا
754 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم چه خوب شد که به دنیا اومدی و بهتر اینکه همه ی دنیای من شدی

ده ماهگیت مبارکبغلمحبتبوس

مامان رو ببخش که چند روز بعد از ده ماهگیت اینجا رو اپدیت میکنم.

شما وارد یازدهمین ماه زندگیت شدی با کلی تغییرات.

از کارای جدیدت بگم که کلی چیزا یاد گرفتی. چهار دست و پا میری همه جای خونه .بعد دستتو میگیری به دیوارا و بلند میشی وایمیستی . بدون کمک هم یکی دو دقیقه وایمیستی البته اگه چیزی اطرافت نباشه که بخواد فضولیت گل کنه.

وقتی یکی میخواد از توی خونه بره بیرون شما هم به طرفش میری و میگی بییم (یعنی بریم)وقتی چیزی میخوای میگی بده. امروز صبح عروسکتو میذاشتی توی دست من و بعد میگفتی بده .قربون شکل ماهت برم منمحبت

غذا که میبینی میگی به به بده

آقاجون دنبالت میدوه و میگه بگیرمش و تو هم فرار میکنی و جیغ میزنی

به مامان میگی ممنی .به بابا میگی بابایی. به خاله زهره میگی عمهخندونک دایی هم یکی دوبار واضح گفتی

وقتی ماشینا رو میبینی هان هان میکنی. مخصوصا اگه اون ماشین اسباب بازی باشه.

وقتی یکی توی خونه چیزی بخوره که شما دوست داشته باشی شروع میکنی به جیغ زدن و میگی من من و ما باید از خوراکی که میخوریم به شما بدیم وگرنه ساکت نمی شی.

بیرون میخوای بری بای بای میکنی. توی یه اهنگ میگفت دستت رو به من بده و شما اون لحظه شروع کردی به دست زدن.خنده

توی ماشین که هستیم صدای ضبط رو زیاد میکنی تا اخرین ولوم . باز بابایی صداشو کم میکنه و شما زیاد

و این داستان تا رسیدن ما به مقصد ادامه داره....... وقتی هم که صداشو زیاد میکنی یه نگاهی به بابایی میکنی و میخندی محبت

کیف من هر وقت درش باز باشه مورد حمله ی شما قرار میگیره و وسایل داخلش رو یکی یکی و با دقت میندازی بیرون. این مورد هم شامل تمام انواع کیف ، چمدون ،ساک و.... میشه

استکانا رو هم از روی سینی یکی یکی بر میداری و وقتی سینی خالی شد برش میگردونی. قندون رو هم خالی میکنی. هدف از این کارت هنوز مشخص نشده و در دست بررسیه.

بچه های کوچیکتر از خودت رو هم بعضی وقتا اتته میکنی

خلاصه که شیطنت از سر و روی شما میباره و ما همیشه دنبال شما راه میریم که به خودت اسیب نرسونی.

یه چیز دیگه هم اینکه وقتی ترانه ی کودکانه ی مورد علاقه ت پخش بشه شما از اول تا اخرش بلند بلند (الکی) میخندی و هی د د د د میگی.

خیلی دوستت دارم دختر زرنگم

 

بوس

کنترل قد و وزن ده ماهگیت:

قد :76

وزن 8 کیلوگرم

ماشالله به قد و بالات

عکساتم بعدا میذارم

پسندها (4)

نظرات (9)

خاله عمه زهره:D
27 خرداد 93 14:46
الهی خاله فدای عمه گفتنت بشههههههههههههههههههه
مامان عذرا
پاسخ
.1555.50 0.00.101111. . ..hنمیذاره جوابتو بدم خاله جون این عددا رو هم سارا برای خالش نوشت
خاله جون
27 خرداد 93 14:50
سلام انشاالله زیرسایه پدرومادرش 120سال عمرکنه
زهرا مامانِ هیوا
27 خرداد 93 21:56
ماشالله به این دخمل گل عکساشم بزار دیگه مامانشششششششش
مامان عذرا
پاسخ
اینترنتم سرعتش پایین بود حالا درست شده حتما میذارم اگه باز تنبلی نکنم
ندا
31 خرداد 93 1:30
ماشالا سارای نازم....قرتی خانومی
خاله عمه زهره:D
1 تیر 93 14:43
گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه دیوانه کننده ترین حس دنیاست… دلم خیلی تنگ شده براش http://upload.tehran98.com/upme/uploads/50e9a5a49bda34a31.jpg
مامان عذرا
پاسخ
سارا هم دلش تنگ شده
مامان زهرا
1 تیر 93 23:22
عزیزممممممممم خدا حفظش کنه
مامان عذرا
پاسخ
ممنونم همچنین هیوا عسلی رو برای شما
ساجده
1 مرداد 93 13:52
مبارکه سارا جون ده ماهگیت حسابی شیطون شدی هان
مامان عذرا
پاسخ
ممنونم ساجی جون یه چیزی فراتر از شیطون ولی شیرینننننننننننننن
خاله عمه زهره:D
11 مرداد 93 15:06
یازده ماهگیشو نمیخای بذاری؟
مامان عذرا
پاسخ
میذارم مگه میذاره بشینم پای سیستم
خاله عمه زهره:D
11 مرداد 93 15:07
دلم براش تنگ شده زود بیاین دیگهههههه