سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

سارای ناز من

9ماهگی

1393/2/23 15:53
نویسنده : مامان عذرا
696 بازدید
اشتراک گذاری

 نمی دانم چشمانت با من چه میکند
فقط وقتی که نگاهم میکنی …
چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد
که حس میکنم چقدر زیباست
فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست…

سارای قشنگ من 9ماهگیت مبارکبوسبوسمحبتمحبت

مامان رو ببخش که 8ماهگیت رو توی وبلاگت ثبت نکردم اخه درگیر اسباب کشی بودیم و نت خونه ی جدید  هنوز وصل نشده بود 

کنترل قد 9ماهگی

قد : 74 سانتی متر

وزن 7800 گرم

دور سر :43

شما توی این مدت کلی کارای جدید یاد گرفتی 

چهار دست و پا میری ،خودت دستت رو میگیری به دیوار یا مبل یا میز و وایمیستی ؛ حرف زدنت هم که خیلی چیزا میگی. اته دد اته بابا که از دهنت نمی افته

وقتی گرسنه ای یا غذا میبینی میگی به به 

وقتی تشنه ای یا بطری اب رو ببینی میگی آبه

من که میگم به به به به تو هم دقیقا همین رو تکرار میکنی

دست دستی هم که خوب یاد گرفتی و همیشه دست میزنی

وقتی میگیم سارا بای بای تو دستت رو تکون میدی و بای بای میکنی

آقا جون برات اواز میخونه و تو میشینی و خودت رو تکون میدی.

دالی بازی میکنی.

قربون دختر زرنگم بشم من 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مهدی
26 اردیبهشت 93 20:40
خیلی نازه و خوشگل خدا نگهش داره
مامان عذرا
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان زهرا
27 اردیبهشت 93 23:42
ماشالا هزار ماشالا خانوم شدی عزیزِ دلممممممممممممم
مامان عذرا
پاسخ
فدات شم زهرا جون ماشالله به جون هیوای گلم
ساجده
29 اردیبهشت 93 17:38
مبارکه عزیزمممم 9ماهگیت خانوم شدی برا خودت بوسسسس
خاله
6 خرداد 93 12:13
خاله جونی 14 ماهه شدم بدوووووووووو بیااااااااااااااااااااااااا
مامان عذرا
پاسخ
بدو که اومدم
ریحانه
19 خرداد 93 15:27
سلام ...حال کوچولو خوبه ؟! چرا دیگه مطلب نذاشتین ؟!!! خیلی وقته !!
مامان عذرا
پاسخ
سلامم خوبه شکر خدا چند وقته خیلی درگیرم انشالله همین روزا اپ میکنم وبلاگو ممنون که حواستون هست به ما