سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

سارای ناز من

مروارید

1393/1/16 17:38
نویسنده : مامان عذرا
806 بازدید
اشتراک گذاری
انار دونه دونه 
سارایی دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روه که سارا
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان سارام یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید شدم
یواش یواش و بیصدا
شدم جز کباب خورا

امروز 16 فروردین 1393 (توی سن 7ماه و 23 روزگی ) وقتی به لثه های نازت نگاه کردم دیدم یه کم شکافته شده و یه کوچولو مثل دونه برنج از لثه ت بیرون اومده و این یعنی اولین مروارید فرشته ی ناز من خودنمایی کردقلبقلبقلبقلب

 

و من بارها و بارها خدای مهربان رو شکر میکنم

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

ساجده
17 فروردین 93 18:41
ای جونم مبارکه خاله جون مرواریدت
مامان عذرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
خاله زهره
13 اردیبهشت 93 16:47
الهی خاله فدای دندون نازت برههههههههههههههههههه
مامان زهرا
27 اردیبهشت 93 23:41
مبارکهههههههه عزیزممممممممممممم