سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

اولین بهاااااارررررررر

1393/1/10 10:22
نویسنده : مامان عذرا
751 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهار ثانیه ثانیه می آید .....

اینجا کسی هست که به اندازه ی شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد.

 

 

دختر ناز من اولین بهار زندگیت مبارککککککککککککککککککک

من و بابایی امسال عید رو یه جور دیگه تجربه کردیم . خیلی حس خوبی بود حضور شما.

شما اولین سال تحویل زندگیت رو در کنار من و بابایی و آقا جون.مادر جون. خاله زهره.خاله زهرا . دایی صادق. زن دایی سعیده و نگار کوچولو بودی.

اینم عکسای شما توی سال جدید

 

 

 

هزار ماشالله به دختر نانازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
11 فروردین 93 15:21
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
ساجده
17 فروردین 93 18:40
مبارکه عزیزممممممممم عیدت
مریم مامان دیبا
21 فروردین 93 15:00
عزیزم سال نو مبارک ایشالا همیشه لحظه هات پر از شادی باشه عزیزم
مامان عذرا
پاسخ
ممنونم همچنین برای شما