سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

6 ماهگی عسل من

1392/11/21 15:00
نویسنده : مامان عذرا
918 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 21 بهمن 92 شما ششمین ماه  زندگیت رو کامل کردی و وارد ماه هفتم شدی

منم از امروز رفتم سر کار. خیلی سخت بود توی مدرسه همش به یاد شما بودم و اصلا دل به کار نمی دادم یکی دو ساعت هم زودتر اومدم خونه تا ببریمت برای واکسن 6 ماهگی.

شما امروز از صبح تا ظهر با مادر جون و اقا جون بودی و ظاهرا که خیبلی اذیت نکرده بودی

کم کم عادت میکنی گلم. میدونی که خودمم دلم نمیخواد برم ولی مجبورم.

ظهر که اومدم بهت شیر دادم و بردیمت بهداشت برای واکسن

اول قد و وزنت رو اندازه گرفتن بعد هم تو داشتی بازی میکردی با من که خانم پرستار اومد و بهت قطره داد و بعدشم دو تا امپول بهت زد و من با تو اشک میریختم الهی بمیرم برات دلبرم از ته دل گریه میکردی

ولی فعلا که ارومی و خوابیدی امیدوارم تب نکنی عزیز دلم

از کارات بگم که شما دیگه خیلی راحت سینه خیز میری و غلت میزنی و با روروک راه میری . همیشه هم در حال اواز خوندن هستی

از دیروز یعنی 20 بهمن یاد گرفتی که دست میدی فدات بشم من.

خاله زهره هم بهت میگه دست دستی کن دستات رو به هم گره میکنی و بالا پایین میکنی.

بابا مصطفی هم رفته قوچان و من و تو فردوس خونه ی اقا جون هستیم

دلمون خیلی تنگ شده برای همدیگه

بابایی هر روز زنگ میزنه و صدای تو رو می شنوه . یا با هم چت میکنیم  و میبینه شما رو.

کنترل قد 6ماهگی شما:

قد:68 و نیم

وزن:7150 با لباس

دور سر :43

اینم عکس شما توی 6 ماهگی

 

ادامه ی مطلب و بقیه ی عکسا

 

 

 

سارا جون عاشق طلا و جواهرات

 

با دیدن این گردنبند از خود بی خود میشی دختر نازم

 

اولین مسافرت با اتوبوس 8 بهمن 92

 

اولین بار که سوپ خوردی

 

اینم مدلای خوابیدنت

 

هزار ماشالله به دختر نازمقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله زهرا
21 بهمن 92 21:06
دلم برات حسابی تنگ شده عسل خالههههههه
مامان عذرا
پاسخ
منم دلم تنگ شده خاله جونی زودی بیا پیشم
ساجده
22 بهمن 92 0:03
مبارکه عزیزم 6 ماهگیت مگه 9ماه مرخصی نداشتی؟ منم پس فردا دخترم بدنیا میاد برامون دعا کن
مامان عذرا
پاسخ
قربونت برم ساجی جونم قرار بود 9 ماه بشه ولی 6ماهه موند و من باید برم سر کار خیلی سخته. انشالله به سلامتی و دل خوش یسنا عسل رو بغل کنی زودی عسکشو بذاری وبلاگش ها برامون دعا کنی حتما
ندا مامی ویانا
22 بهمن 92 15:19
هزار ماشالا به سارای ناز خاله...بوس رو بده بیاد قد بلند مانکن... شش ماهگیت مبارک قندعسل
مامان عذرا
پاسخ
فدات بشم ندا جونم ماچ رو بگیر خاله جون(از طرف سارا)
مامان خاطره
23 بهمن 92 2:51
عزیز دلم ماشاا... به دست دسی کردنت خاله عذار جون دلم برات یه ذره شده به خدا ولی اصلا نمیرسم بیام کلوب. بههمه سلام برسوننگی بی معرفتما. الهی بگردم سارا گلت خیلی نمکی شده...........
مامان عذرا
پاسخ
فدات بشم خاطره جون منم دلم برات خیلی تنگ شده دختر گلت رو ببوس از طرف من
مامان مهرسا و مسیحا
24 بهمن 92 15:37
6ماهگیت مبااااااااارک عزیزم
مامان عذرا
پاسخ
فدات خاله جون
مامان دیبا
24 بهمن 92 15:47
6 ماهگیت مباااااااااااااااااارک عزیزم فدات بشم من با خنده های ناااااااااااازت عروسکم
مامان عذرا
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
ندا مامی ویانا
24 بهمن 92 16:46
.•*..*•..•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•.
ندا مامی ویانا
27 بهمن 92 18:07
مامان محنا
28 بهمن 92 15:38
6 ماهگینت مبارک سارا جونی به مامانی بگو اسفند کنه برات دخملی
مامان عذرا
پاسخ
مرسی خاله جونم از طرف من محنا گلی رو ببوس
خاله
3 اسفند 92 17:32
خدا حفظش کنه به منم رمز میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عذرا
پاسخ
بله خاله جون فرستادم توی ووبلاگت
ندا مامی ویانا
4 اسفند 92 15:20
خدایا.. خواستم بگویم تنهایم.. اما نگاه حندانت مرا شرمگین کرد.. چه کسی بهتر از تو؟
دکتر
10 اسفند 92 9:29
خیلی جالبه کارتون
دکتر
11 اسفند 92 7:37
خدا حفظ کنه سارا خانمه براتون