سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

عکس های اتلیه ای +......

1392/10/25 11:04
نویسنده : مامان عذرا
1,537 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چندین بار تلاش کردم تا عکسای اتلیه ایت رو بذارم اینجا ولی سرعت پایین بود و اپلود نمیشد

الانم شما روی پامی و داری شیطونی میکنی

روز دوشنبه 23/دی/92 شما رو روی تخت گذاشته بودم و رفتم توی اشپزخونه وقتی برگشتم دیدم که دور خودت 180 درجه کامل چرخیده بودی

فدای دختر زرنگم بشم منننننننننننننننننننماچ

دیگه اینکه غذای کمکی رو هم شروع کردم برات و هر قاشق فرنی که بهت میدم تو یه لبخند میزنی. عاشقتممممممممممممم مامانی
بریم ادامه ی مطلب و عکسای شما

 

 

اینا هم چند تا عکس که من خیلی دوسشون دارم

اولین بار که بهت فرنی دادم 14دی92

 

اولین بار که سیب دادیم که مزش رو بچشی

 

اینجا هم توی روروک خوابت برده بود. در دو روز مختلف

 

 

سارا در حال موتور سواری

اولین بار که موفق شدی انگشت پاتو بذاری دهنتنیشخند

 

اینم زبون درازی که هنر اقا جونه شما یاد گرفتیزبان

 

و این عکست که من عاشق خنده های این مدلیتم

 

ماشالله یادتون نره ها دوست جوناماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ندا مامان ویانا
25 دی 92 12:58
ماشالا هزار ماشالا وای چقدر نازی تو دختر چه عکسای خوشگلی...یکی از یکی خوشگل تره ووووی ننه چرا رو روروئک می خوابی؟اما خیلی مزه می ده
مامان عذرا
پاسخ
ماشالله به جون ویانا جونی هر سری میذارمش روروک میخوابه خخخخخخخخ
8sDeoz3CbqTG4dUgzeA-XE-qYAW5EmjRZhkAsf7nfEePQXF_ms3CqN2Xkjau4Fu6
25 دی 92 17:15
الهــــــــــــــــــــی بگردم!!!!! عذرا جون خیلی عکساش خوشگله. بخصوص اولین عکسش مثل فرشته هاست!!! سارای خوشگلم غذا خور شدنت مبارک خاله جون
مامان عذرا
پاسخ
چشات خوشکل میبینن عزیزم بچه ها همشون فرشته هستن ،معصومیت توی چشای همشون هست
اسما
25 دی 92 18:04
هزار ماشالله به سارای جیگرم ....عکساشم که خیلی ناز بودن از طرف من یه ماچ آبدارش کن غذا خور شدنش هم مبارک ... بچه ها وقتی غذا میخورن مادرها لذت میبرن وقتی میوفتن رو بدقلقی وکم غذا میشن مامانا حرص میخورن ... مامی سارا نذارش تو روروئک ، بچه م اینقد انرژیش میره خوابش میبره...دلم قیری ویری شد واسش اما خیلی بامزه خوابیده بود... بوووووووووووووووووووووووووس
مامان عذرا
پاسخ
لطف داری اسما جونم دخمل من عشق روروکه وقتی روروکشو میبینه نمیدونی چه دست و پایی میزنه زیاد نمیذارمش 5دقیقه باشه خوابش میگیره خخخخخخخخ
ساناز مامان نیکان
25 دی 92 20:04
ماشالاااااااااااااااا خاله جون ماشالااااااااااااا چقده صورت شما خانوم و مهربونه...چقده معصومیت از چشمات میریزه....سارا جونم انشالا عکسای فارغ التحصیلی و عروسیتو ببینیم گلدونه خانوم
مامان عذرا
پاسخ
وااااااااای چقدر شما خوبی خاله جون از طرف من چاله چوله های صورت نیکان جون رو ببوس
زهرا مامانِ هیوا
25 دی 92 20:33
عزیز دلمه سارا خانوم خوشگل درسته قورتت بدم خاله جوووون عسل خانومی انشالله زیر سایه پدر مادرت همیشه سلامت باشی
مامان عذرا
پاسخ
قربون شما خاله زهرا ایشالله هیوا عسلی هم در پناه خدا و کنار مامان و بابای خوبش زنده و سلامت باشه
مامان دیبا
26 دی 92 13:32
ماشالا ماشالا هزار ماشالا وای چقدر دخملتون نااااااااااااااااااااااااازه. خدا حفظش کنه چه عکسای خوشگلی...یکی از یکی خوشگل تر.اجازه هست لینکتون کنم؟ خوشحال می شیم به ما هم سر بزنی.
مامان عذرا
پاسخ
ممنونم نظر لطفتونه باعث افتخاره منم لینکتون کردم بهتون سر میزنم حتما
ساجده
28 دی 92 16:26
وای عزیزمممممممم هزار ماشالا سارا جونم چه ناز شده بوس
مامان عذرا
پاسخ
فدای تو ساجی جون
پروشات
1 بهمن 92 15:55
سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥چه دخترنازی هستی سارا کوچولو ...♥ ....♥ .....♥ بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ اگه باتبادل لینک موافقی خبرم بده
مامان عذرا
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
ریحانه
8 اسفند 92 13:11
خدا واستون سلامت نگهش داره و شما و همسرتون رو هم برای سارا کوچولو حفظ کنه ...ادرستون رو ابجی زهره تون برام فرستاد ...خوشحال شدم و انشاللهاز این به بعد سر میزنم
مامان عذرا
پاسخ
قربون شما منم خوشحال شدم ازین به بعد بیشتر با هم در ارتباطیم .لینکتون می کنم