سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

پنج ماهگی نانازم

1392/10/22 21:23
نویسنده : مامان عذرا
684 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من به قدر یه چشم به زدن 5ماه از تولدت گذشت و شما وارد ششمین ماه زندگیت شدی

این روزا هر سری یه کار جدید یاد میگیری  و تکرار میکنیش. یاد گرفتی انگشت پاهات رو توی دهنت بذاری . صدا از خودت در میاری مثل بووووووووبوووووو دددد اقوووووووووووو

رفتیم خونه ی اقاجون و برگشتیم و تو از اقا جون زبون درازی یاد گرفتی دختر شیطون من .

دیگه اینکه غذای کمکیت رو شروع کردم و بهت یه کم فرنی میدم هر روز تو هم دوست داری و با اشتیاق میخوری.

و من هر روز و هر لحظه ، هزاران بار عاشقت میشم

دنیا ادامه ی لبخند توست

که تا اخرین لبخند من کش می آید

تو لب بر میچینی و من

جایی میان اسمان و زمین معلق میشوم

دختر کوچولوی من 5ماهگیت مبارک.

 

کنترل قد و وزن 5 ماهگی:

وزن 6700

قد 67cm

دور سر41.5

هزار ماشالله

اینم عکس شما ساعت 8و34 دقیقه ی صبح 21/10/92

تازه از خواب بیدار شده بودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله زهرا
22 دی 92 23:02
پنج ماهگیت مبارک سارای من... عاشق خنده هاتمممم عسلممممممم
ندا مامان ویانا
25 دی 92 12:55
هزار ماشالا دخمل توپولی و قد بلندخوب بخور که توپول تر بشی و زود بزرگ بشی دخمل سحر خیز و خوش تیپ من
مامان عذرا
پاسخ
خاله جون هر چی میخورم تپلی نمیشم میخوام باربی باشم
خاله زهرا
25 دی 92 17:02
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین ♥
مامان عذرا
پاسخ
چه خاله ی مهربونی
یکی
21 خرداد 93 22:25
چ ملت باکلاسن. مادرشون واسش صفحه درست میکنه، خاطره مینویسه.به به به به به............... خدا حفظ کنه دخترتونه خانم. باربی به هیچ دردی نمیخوره.ان شاالله که سارا خانم ناز پیرو واقعی خانم حضرت زهرا باشن و خانم هم از ایشون راضی باشن.آرزوهای خوب واسه همه تون.