سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

دختر ناز من

1392/7/30 10:04
نویسنده : مامان عذرا
213 بازدید
اشتراک گذاری

سارای قشنگم عاشقتمممممممممممم

روز به روز دلبر تر میشی و منو بیشتر عاشق خودت میکنی عزیزم

هر وقت میخوام برات توی وبلاگت مطلب بنویسم تو گریه میکنی و نمیذاری .الان بغل باباجون خوابیدی و منم از فرصت استفاده کردم.

چند روزیه که تو دست چپت رو کشف کردی هی نگاش میکنی و میخندی براش غر غر میکنی و باهاش حرف میزنی قربون  دختر باهوشم برم من اخرشم بازیت که تموم شد میذاریش دهنتنیشخند

وقتی هم من باهات حرف میزنم به حرف زدن من عکس العمل نشون میدی و با زبون شیرینت جوابمو میدی و با جدیت تو هم حرف میزنی .فداااااااااااااااااااااات شم عزیزم.

بیشتر دوست داری روی شکم بخوابی اینطوری اروم تری. و از شبا بگم که چند وقته حسابی بلا شدی و هر شب از ساعت 10شروع میکنه به گریه تا 2 .من و بابایی هم نوبتی شما رو دور خونه راه میبریم وقتی که خیلی گریه هات به اوجش میرسه با هیچی ساکت نمیشی و باباجون ماشین رو روشن میکنه تا ببریمت بیرون و دور بزنیم توی خیابونا اونوقت شما میخوابی .

صبح هم معمولا زود بیدار میشی و با خنده هات دلبری میکنی.وقتی خواب رو از سر من و باباجون میپرونی خودت میگیری تخت میخوابی.

قربونت برم عشقم .هر روز بیشتر از روز قبل دوستت دارم .ممنونم که زندگیمونو شیرین و دلچسب کردی قلب

یه عکسم امروز صبح(29/مهر/92) ازت گرفتم میذارم اینجا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خاطره
30 مهر 92 11:02
الهـــــــــــــــــــی !!
الان دیگه حسابی خوردنی شده این خواهر بزرگ تر نی نی های کلوب.
ماشاا....


ممنون خاطره جونم فدات بشم
خوردنی شده اساسی
اترین خاله رو ببوس
سها
1 آبان 92 15:08
ای جونممممم ماشالله چقد خوشگله خاله تغییر کرده انشاالله خدا حفظش کنه


ممنون عزیززززززم
انشالله به زودی عکس گل پسرتو بذاری شما
ساشا
3 آبان 92 1:21
عزيزكم چقدر رنگ قرمز بهش ميااااد



اره ساشا اولین بار بود قرمز تنش میکردم
بانمک شده بود
مانا
9 آبان 92 16:58
ای جان الهی الهی ...
خدا حفظش کنه
خیلی جیگره
دعا کن منم نینی دار شم عزیزم
عاشق نی نی ام


ممنون عزیزم لطف داری
انشالله خدا به زودی تو رو به ارزوت برسونه