سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

دو ماهگی سارا جون

1392/7/21 17:49
نویسنده : مامان عذرا
214 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من

فرشته کوچولوی من

از وقتی اومدی زندگیم یه رنگ و بوی دیگه ای گرفته همه چی برام زیبا تر شده .امروز 21 مهر 92 دومین ماه تولد شما هم تموم شد و به سلامتی وارد سومین ماه شدی

دیروز شما رو بردیم مرکز بهداشت و واکسنای دو ماهگیتو زدیم .اول اقای مسئول واکسیناسیون اومد وبهت دو قطره فلج داد اونا رو که خوردی خیلی راحت بلافاصله رفت و با دو تا امپول وارد شد من از اتاق بیرون رفتم و باباجون پیشت بود ولی یه جیغ بلند زدی و گریه کردی دلم کباب شد دختر گلم امپول بعدی رو هم که زد بازم گریه کردی

دیگه اومدم پیشت و یه کم ارومت کردم ولی خیلی درد داشتی ناز من. یه کم بهت شیر دادم و بعد رفتیم توی ماشین ولی تو بازم گریه میکردی خیلی خیلی مظلومانه و از ته دل .الهی مامان بمیره برای گریه هات قشنگم اخه برای سلامتیت  لازم بود وگرنه منم دلم نمیومد پاهای کوچولوتو سوراخ کنن و تو درد بکشی کاش میشد امپولا رو جای تو به من میزدن.

دیشب هم یه کمی تب کردی که بهت قطره دادم اروم شدی ولی اخر شب درجه ی تبت از 38 بالا رفت و دیگه از پا شویه گذشته بود .بهت شیاف زدم و تبت اومد پایین شکر خدا و از ساعت 3 شب دیگه تا صبح راحت خوابیدید ولی من و بابایی هر یه ساعت دمای بدن نازت رو اندازه میگرفتیم

الانم کنار من توی گهواره اروم خوابیدی.

20/7/92

قد :60 سانتی متر

وزن:5150

دور سر 38.5

من فدای قد و بالات برم عشقم

اینم عکس شما توی ساعت 8و34 دقیقه امروز یعنی 21 مهر.ببخش عکس بهتر نگرفتم اخه یهو از خواب بیدار شدم و دیدم دیر شده و وقت نشد لباستو عوض کنم.بووووووووووس به لپای دختر ماهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرسا و مسیحا
27 مهر 92 17:21
سلام عزیزم ما آپیم خوشملم منتظرتونم مهرسا و مسیحا
مهدی
29 مهر 92 18:32
سلام-چه دختر خوشمل وبا حالی -دختر منم تا 18 روز دیگه به دنیا میاد