سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

شمارش معکوس

1392/5/12 10:18
نویسنده : مامان عذرا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلممممممممم

خوبی عشق مامان؟

دخترم دیگه شمارش معکوسمون برای دیدن روی ماه شما شروع شده و فقط 10 روز باقی مونده تا شما قدمات رو روی چشمای ما بذاری و  بیای بغلم. خانوم دکتر برای 22مرداد بهم وقت عمل داده.

باورت میشه 9 ماه داره تموم میشه؟9ماهی که پر از سختی های شیرین و استرس و.... بود.

انشالله این ده روز هم به سلامتی به اخر برسه و به امید خدا شما صحیح و سالم بیای بغلم.ماچ

این روزا دیگه شکمم مامان برای ما کوچیک شده و میدونم یه کم اذیت میشی.ولی دیگه تحمل کن خانوم کوشولو چیزی نمونده.

وقتی لگد میزنی رد پاهای کوچیکت رو شکمم دیده میشه .و من و بابایی کلی با دیدنش ذوق میکنیم.

از روی خنده های بابایی میشه فهمید که چقدر عاشق دخملشه.

شما هم حسابی دلبری میکنی از بابا. وقتی حرف میزنه با شنیدن صداش کلی تکون میخوری و هی شکمم رو فشار میدی.

دیگه اینکه ساک شما رو اماده کردم و دیگه منتظرم تا 22 مرداد بشه

خیلی دوستت دارم عشق کوچولوی من . بی صبرانه منتظر دیدنت هستمممممممممم

بوووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
12 مرداد 92 12:33
سلام عزیزم ایشالا نی نی کوچولوی نازت صحیح و سالم بیاد تو بغلت..میتونم بپرسم توی ساک چه وسایلی گذاشتی؟؟اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن آخه منم مث خودت منتظر یه دخمل کوچولوام..


سلام
انشالله شما هم دخمل نازت رو به سلامتی بغل کنی
توی ساک دخترم دو دست کامل لباس
حوله
جوراب و دستکش
قنداق فرنگی
پوشک
دستمال مرطوب
کرم برا پای بچه
کهنه تنظیف
دورپیچ