سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

عشق کوچک من

1392/5/7 1:07
نویسنده : مامان عذرا
196 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه شب است و همه در خواب، من و تو بیداریم و سرمست از با هم بودن و با هم زیستن.. خانه ات، وجود من است. با من گرسنه می شوی،با من سیر می شوی. با من می خوابی و بیدار می شوی. با من از چشیدن طعم ها و دیدن مناظر زیبا، بوییدن عطرهای خوش و لمس حقایق لذت می بری. با هرتکان و جنبش تو بر خود می لرزم و غرق تماشا می شوم.. سراپا چشم می شوم تا دوباره ازین سو به آن سو روان شوی.. دستانم را با عشق بر روی منزلگاه تو می گذارم تا مبادا از حرکتی غافل بمانم.. اکنون من و تو در هم تنیده ایم همچون پیچک سبز بر شاخسار درخت...

عشق کوچکم ممنون برای بودنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی صدف
7 مرداد 92 1:48
وای مامانی جون خوش بحالتون دیگه چیزی نمونده نی نی تون بدنیا بیاد.دیگه این انتظار طولانی اما شیرین تموم میشه و روی ماه نی نی تونو میبینی.انشاالله بسلامتی




ممنون عزیززززززم انشالله شما هم به سلامت پشت سر بذاری این دوران رو

التماس دعا


مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:48
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com