سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

سونوی ماه 8

1392/4/10 22:00
نویسنده : مامان عذرا
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من

مامان قربون قد و بالات بره .دیروز بعد از سه ماه رفتم سونو و شما رو دیدم .شما الان 32هفته و 2روز هستی و وزنتون طبق سونوی دیروز 1744 گرم بود.قلب

شکر خدا توی سونو همه چی خوب بود و بابایی هم که از هفته ی 8شما رو ندیده بود اومد توی اتاق سونو و شما رو دید

کلی هم ذوق کرد از دیدن روی ماهتماچ

عصر هم رفتیم پیش دکتر واسه چکاب ماهانه و صدای قشنگ قلب جوجه کوچولومو گوش دادم و هزار بار بیشتر عاشقت شدمممممممممم .

انشالله همیشه سالم باشی و به موقع بیای بغلم

                                  ماچماچماچقلبقلبقلبماچماچماچقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدرضا
15 تیر 92 16:09
سلام دوست عزیز محمدرضا تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی