سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

عید مبارک.............

1392/4/3 17:18
نویسنده : مامان عذرا
225 بازدید
اشتراک گذاری


چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم
عزیز من چه غریبی !
عجیب تر آن که چه آسان
نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی ، نه تلاشی
فقط نشسته و گفتیم :
خدا کند که بیایی

قلب

دختر گلم امروز تولد اقا امام زمان (عج) بود.خیلی روز خوبیه .

تو رو به امام زمان سپردم انشالله زیر سایه ی اقا همیشه سالم باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lhlhk vdphki
3 تیر 92 21:54
سلام خیلی زیبانوشتی انقدخوشم اومد که زیرلب میخندیدم امیدوارم نینیت سالم دنیابیاد به منم سربزن اگه خواستی لینکم کن


سلام ممنونم از لطف شما
لینکتون کردم
هدی
4 تیر 92 11:48
مبارکه
امیدوارم آقا به هممون نظر کنه سارا جان
التماس دعا


انشالله هدی عزیزم
علی خوشتیپ
12 تیر 92 15:57
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
انا
13 تیر 92 15:42
سلاممممم

به سلامتییییییییی
صدای قلب عروس ما رو هم شنیدی؟
چه عروسی دارم من باربی و کوچولو موچولو دورش بگردمممم

تشریف بیارید به وبلاگ دادمادتون هم سر بزنید خانم خانمااااااااااااا
بوووووووووووووس




سلام
ممنون اتنا جووووووووونم .بلاه صدای قلب خانوم کوشولومونو شنیدیم .به شما هم لگد میرسونه خخخخخخ
وبلاگتونم همیشه سر میزنیم