سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

اخرین روزای بارداری

1392/5/20 0:28
نویسنده : مامان عذرا
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس من

دختر قشنگم دیگه داری میای بغلمممممممممم

هنوز باورم نمیشه. الان ساعت 12 و 15 دقیقه ی شب رفتیم توی 20 مرداد و شما قراره 21 مرداد بیای بغلم.

دکتر گفته ساعت 6صبح 21 مرداد بیمارستان باشم.

دختر گلم امیدوارم توی این 9ماه توی دل من اذیت نشده باشی.من و بابایی همه ی تلاشمون رو کردیم که شما اذیت نشی و هر چی دلمون خواست بابایی مهربون برامون خرید .وقتی بیای اونوقت خودت میفهمی چه بابای مهربونی داری.قدرشو بدونی ها

منم اول بابایی رو دوس دارم و بعدش شما رو

دختر گلم نمیدونم برات چی باید بنویسم.باهات خیلی حرف داشتم ولی اینجا که اومدم انگار ذهنم یاری نمیکنه.

دخترم قول بده قوی باشی و صحیح و سالم بیای بغلم.خیلی ماه اخر سخت گذشت بهم .سنگین شده بودم.لگدای شما هم دردناک شده بود ولی عاشق همین لگد محکمات بودم و هستم و میدونم وقتی دنیا بیای دلم برای تکون خوردنات یه ذره میشه ولی لذت در اغوش کشیدنت رو با دنیا عوض نمیکنم.

پس از خدا میخوام اول همه ی نی نی ها سالم باشن و در کنار اونا شما دختر کوچولوی ناز منم صحیح و سالم قدمات رو بذاری روی چشمای من و بابایی.

دختر عزیزم خیلی دوستت دارم و منتظر دیدن روی ماهت هستم.ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صبا بهار
25 مرداد 92 1:57
مبارک باشه خانمی قدمش
امیدوارم صدها سال با سلامتی زیر سایه تون زندگی کنه ای جان چه نازه هزار ماشالا


مرسی همچنین برای شما
لومینوس
30 مرداد 92 14:23
عزیزممممممممممممممم مبارکه قدمش انشالله هزار ماشالله چه خوشگله دخمل گلمون، خدا حفظش کنه
رامان
1 شهریور 92 9:36
انشالله که خدا حفظش کنه خیلی نازه


ممنونم