سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

سارای ناز من

تولد تولد تولدت مبارککککککککککک

1393/5/21 15:27
نویسنده : مامان عذرا
906 بازدید
اشتراک گذاری

تا عشق آمد دردم آسان شد،خدا را شکر! /مادر شدم اوپاره جان شد،خدا را شکر

شوق شنیدن ریخت٬ حتی گریه اش در من / لبخند زد جانم غزلخوان شد،خدا را شکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او /یک غنچه زیبا و خندان شد،خدا را شکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد / گلخانه ما هم گلستان شد،خدا را شکر

سنگ صبورم،نور چشمم،میوه قلبم / شب را ورق زد،ماه تابان شد،خدا را شکر

مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است / دلواپسی هایم دو چندان شدء،خدا را شکر !!!

 

با معجزه ی وجودت در زندگیمان ،تمام لحظات عمرمان بدرقه ی نفس کشیدنت شد...

اکنون یک سال است که با خنده هایت خندیدیم و گریه هایت را گریه کردیم

برای آرامشی که از بودن تو داریم خدا را شاکریمممممممممممم

دختر قشنگم .نفس مامان. همه ی زندگی من تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک

ایشالله صد ساله شی، نه صد و بیست ساله شی ،نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشیبوسبوس

 

سارای قشنگ من هر روز بیشتر از قبل عاشقت میشم. توی این یه سال شدی همه ی زندگی من و بابایی.

تک تک لحظه هاش پر بود از احساسات ناب و دوست داشتنی.

روز به روز شاهد بزرگ شدنت هستیم و ازین تغییرات حسابی لذت میبریم. هر مرحله رو که پشت سر میذاری ما عشق میکنیم.غلت زدن،سینه خیز،چهار دست و پا رفتن،راه رفتن ،دندون دراوردن، حرف زدن و.................

خدایا هزاران هزار بار شکرررررررررررررررررررررررررررررررر

 

این چند تا عکس رو هم امروز ازت گرفتم سه شنبه 21-5-93 .جشن تولدت رو هم میذاریم چند روز دیگه میگیریم تا خاله زهرا هم بیاد

 

 

این هم صفحه ی متولدین امروز نی نی وبلاگ که اسم شما رو زدهمحبتجشن

پسندها (1)

نظرات (6)

ابجی سجا
21 مرداد 93 15:57
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
مامان ترلان
21 مرداد 93 17:55
تولد دختر گلتون مبارک با روز تولد دختر من توی یک روزه راستی چطوری عکس متولدین امروز رو بر داشتین؟
مامان عذرا
پاسخ
ممنونم تولد دخمل ناز شما هم مبارک باشه یه برنامه روی سیستمم بود snipping tools
خاله زهرا
21 مرداد 93 21:19
سارای نازم... تولدت مبارکککک... سالهای سال زنده باشی زیر سایه بابا مصطفی و مامان عذرا... عاشقتمممم عسلمممم
مامان عذرا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووون منم عاشقتونممممممممم
زهرا مامانِ هیوا
21 مرداد 93 23:42
خوشگل خانومی مبارکه یه ساله شدنت خانومی انشالله همیشه زیر سایه پدر مادرت سلامت باشی مامان عذرا یه خسته نباشید بزرگ لازم داری که بزرگترین کار دنیا روی دوشته و به بهترین نحو داری انجامش میدی
مامان عذرا
پاسخ
فدات بشم زهرا جونم شماهم خسته نباشی خدا کمکمون کنه بتونیم دخترای خوبی تحویل جامعه بدیم
خاله عمه زهره:D
22 مرداد 93 11:54
تولدت مبارک عزیزمممممممممممممم ان شاالله زیر سایه مامان وبابات 1000ساله بشی
مامان عذرا
پاسخ
مرسی خاله زهره اگه روسری سر من نکنی و نخندی بهم دوستت دارم
ساجده
22 مرداد 93 16:01
ووی مبارکه عزیزم تولدت تیپشو ببین خدا جون ایشالا سالیان سال در کنار مامان وبابایی به خوبی زندگی کنی
مامان عذرا
پاسخ
ممنونم ساجی جونم