سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

سارای ناز من

سال نو مبارک........

1392/1/15 19:06
نویسنده : مامان عذرا
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام دختر قشنگم

با تاخیر فراوان سال نو رو بهت تبریک میگم عزیززززززززمممممم انشالله عید بعدی شما توی بغلمی دیگه.

انشالله سال خوبی برای همه باشه و خوبیه این سال با تولد تو برای من کامل بشهقلب

و اما اتفاقات این چند روز:

روز 28 اسفند برای سونوی آنومالی شما رفتم. خیلی باحال بود البته استرس خیلی داشتم ولی بعدش دیگه اروم شدم

وزن شما 174 گرم بود و اندازه ی تمام اعضای بدنت رو زده بود. کلی قربون صدقت رفتم عزیزم.

بعدشم رفتم پیش دکترم و اونم گفت رشدش خوبه و صدای قشنگ قلبت رو برام گذاشت و من کلی کیف کردم.

دیگه روز 29 اسفند هم رفتیم فردوس خونه ی مادر جون و اقا جون.

این 13روز خیلی خوش گذشت بهمون.و دیروز بالاخره برگشتیم خونه ی خودمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)