سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

مامانی فارغ التحصیل شد

1392/7/12 15:52
نویسنده : مامان عذرا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

بالاخره من فارغ التحصیل شدم و دیروز یعنی یکشنبه 26شهریور 91 جلسه ی دفاع پایان نامم بودهورا

خیلی خوب تونستم ارائه بدم و نمرم از 18 نمره 75/17 شد.هورا

بعدشم به خاطر انتقالیم رفتم اداره و یه جایی افتادم که نیم ساعت تا خونه راهه ولی باید ابتدایی تدریس کنم.ایشالله تو که بیای اذیت نشی توی دل مامانی.

راستی دیروز وقتی برگشتم در خونه که باز شد دیدم تزئین داره و خونه رو خوشمل کردن بابا جونت با کمک مادر جون و اقا جون و خاله زهره برام جشن گرفته بودن

کلی سورپرایز شدم اینم نگفتم که بابیی که اومد دنبالم دانشگاه یه شاخه رز قرمز خوشکل برام آورد . بعدشم کادو برام گوشی موبایل و یه هاپوی گنده گرفته بود کیک هم سفارش داده بود. دستش درد نکنه. خودت که بیای میفهمی چه بابای ناز و مهربونی داری.قلبخجالت

مادر جون و اقا جونم برام کتری قوری گرفتن.

 

بوووووووووووووووووس باااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)