سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

به نام خدای مهربون

1392/7/12 15:46
نویسنده : مامان عذرا
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازنین من

از امروز تصمیم گرفتم این وبلاگ رو برای تو درست کنم تا وقتی اومدی توی دلم، وقتی دنیا اومدی و بزرگ شدی همه چی رو برات بنویسم و لحظات قشنگ زندگیت رو برات بنویسم که بزرگ که شدی خودت بخونیش و لذت ببری.

 

امروز 18 تیر 91 هستش و من دقیقا یک ماه قبل فرشته کوچولوم رو از دست دادم یعنی هنوز نیومده بود توی دلم ، برگشت پیش خدا . توی 6 هفته و 5 روز رشدش متوقف شد و سقط شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عسل
18 تیر 91 22:44
وبلاگ مبارکه
منم بچه ی اولم رو نیومده از دست دادم نگران نباش انشالله به زودی مامان میشی و بچتو تو آغوشت میگیری صحیح وسالم


ممنونم .
خدا به هممون کمک کنه
نایسل
19 تیر 91 1:09
عزیزم منم مثه تواممم
حتما مامان میشی قربونت برم بوسس


قربونت عزیز
ایشالله همه ی مامانای منتظر به ارزوشون برسن
آیناز
25 آبان 91 8:24
salam azizam manam mesele u bachey avalamo az dast adam vali alan khoda jash ye ferchtey mehraboon behem dade ghose nakhor enshala maman mishi khasti ninimo bebini be web lagam ye sar bezan khoshhal misham


خدا حفظش کنه ممنون که بهم قوت قلب دادی عزیزم. امیدم به خداست