سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

خوابتو دیدم عشقم......

1391/10/12 14:08
نویسنده : مامان عذرا
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فینگیلی مامان

چطوری عشقم؟جات خوبه؟ فدای تو بشم من.

داری کم کم مامانی رو اذیت میکنی چند روزه حالت تهوع دارم

ولی خدا رو شکر میکنم چون نشونه ی خوبی از وجود شماست.

دیشب یه خواب خیلی خوبببببببب دیدم مامانی. خواب دیدم رفتم سونو و شما رو دیدم خیلی واضح میدیدمت.قلب قشنگت داشت تند تند میتپید.ولی بیدار شدم دیدم همش خواب بودهافسوس

نمیدونی چه حس قشنگی بودددددد. انشالله به لطف خدا 12روز دیگه میرم سونو و شما رو برای اولین بار میبینم

به مامانی قول بده سالم باشی.

دوستتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررررم خیلی زیاد

بوووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بچه
14 دی 91 17:43
انشالله به سلامتی همه چیز به خوبی پیش میره


ممنون از لطف شما