سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت

1391/9/30 13:24
نویسنده : مامان عذرا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من . عشق من

تو اومدی......

اشکام داره همینطور سرازیر میشه

یعنی این من بودم که بی بی چک مثبت رو دیدم؟؟؟؟؟

دیروز ظهر بی بی چک گذاشتم ازین نواریای ارزون یه خط خیلی کمرنگ افتاد.زیاد بهش اعتماد نکردم

بابایی رو امروز صبح فرستادم ازون بی بی چکای قطره چکونی بخره وقتی گذاشتم دیدم وااااااااااااااااااای

خدااااااااااااااااای من تو اومدی توی دلم.ممنون که ما رو زیاد منتظر نذاشتیماچ

خیلی خوشحالم. بابایی هم خیلی خوشحاله.قول بده که قلب نازنینت برام سالم بتپه. تو که به خدا نزدیک تری ازش اینو بخواه.بگو مامانم گناه داره اون سری نی نی ش قلب نداشت.اینبار تو باش. تو بمون

دوستت دارم نفسم

به خونه ی دلم خوش اومدی.اینم از اولین عکس ورود شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
3 دی 91 16:41
سلام به سلامتی.خیلی مبارک باشه.قدمش خیر و خجسته باشه عزیزم.


ممنون عزیزم
امیدوارم شما هم به ارزوهای قشنگتون برسین
خاله زهرا
16 دی 91 8:26
خاله قربون اون خط قرمز کمرنگ بره


ممنون
انشالله به زودی قسمت خودت