سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

تولد بابا جونی و سالگرد ازدواجون

1391/8/26 14:04
نویسنده : مامان عذرا
212 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یادم رفته بود اینا رو برات بگم

روز 14 آبان تولد 27 سالگی بابا جون و سومین سالگرد ازدواج ما بود

برا بابایی جشن گرفتم بدون اینکه خودش بدونه رفتم عکسشو دادم براش بزرگ روی شاستی زدن و یه بافت قشنگم براش خریدم

بابایی عصرش شیفت بود و من راحت میتونستم به کارام برسم

وقتی اومد زنگ که زد برقا رو خاموش کردم و اهنگ تولدت مبارک رو گذاشتم . در رو که باز کرد شوکه شد چون خودشم تولدشو یادش رفته بود. خیلی ذوق زده شده بود  و کلی تشکر کرد.

ایشالله تولد 28 سالگیشو شما هم پیش ما باشی گلم.

اینم تقدیم به مصطفی زیباترین گل هستی من  :

3 سال از با هم بودنمان گذشته ومن هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی.

***************************************************************

وقتی تورا در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم وسجده ی شکر کنم که تورا به من هدیه داد . تولدت هزاران بار مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسينيه علي اصغر
26 آبان 91 14:39
بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود این گریه ها برای تو اصغر نمی شود ++++ سلام بزرگوار به روزم و منتظر نظرات با ارزشمندتون ياعلي اصغر
...
27 آبان 91 19:22
ایشالا تولد بعدی رو سه نفره بگیرید


ممنونم
ایشالله.........
عاشق اون لحظه م