سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

با تا خیر

1391/8/25 8:03
نویسنده : مامان عذرا
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ببخش منو که چند وقت نتونستم بیام وبلاگت رو آپ کنم. اخه نت خونه قطع بود و جدای از اون منم خیلی درگیر کارام هستم

هر روز صبح تا ظهر که مدرسه م عصر هم با باباجونمیریم کلاس زبان.

راستی توی این چند وقت که نیومدم رفتیم جواب آزمایشامون رو گرفتیم و شکر خدا همه چی خوب بود

انشالله از ماه بعد برای حضور نازنین شما اقدام میکنیم. دلم برای حس کردن تو توی وجودم لحظه شماری میکنه

پس تو هم قول بده من و بابایی رو زیاد منتظر نذاری.

دووووووووووستت دادم عزیزم

بوووووووووووس برا دستای کوچولوت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
25 آبان 91 9:00
ايشالا به سلامتي عزيزم اميدوارم توي اين ماه عزيز يه فرشته كوچولو تو دلت جا بگيره


ممنونم. ایشالله شما هم به هر چی میخوای برسی