سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

متن کارت تولد نی نی

1391/7/15 19:45
نویسنده : مامان عذرا
2,591 بازدید
اشتراک گذاری
ایشالله برا شما عزیز دلم این متنا رو استفاده کنم جیگر مامان . پس مامان و بابا جون رو منتظر نذاری عسلی
 

 

01- یک سال است فرشته آسماني كوچكي در كنار ماست  
مي خواهيم سرود آغاز دومين سال زندگيش را تا رسيدن به آسمانها زمزمه كنيم
در ترنم بهار اين فرشته با ما و در كنار ما باشيد
زمان:
مكان:

02- فشفشه هاي روشن
بادكنكهاي رنگي
همگي با هم بخنديم
به! چه شب قشنگي

اگه بياين جشن تولدم خيلي خوشحال ميشم.از طرف (اسم نینی)
زمان:
مكان:

03- بـابـام مي گه مــرد شدي از كوچيـكي رد شــدي
مـامـان ميـگه فـدات شم قربون اون چشات شـم
يك سـال گذشت اومــدي بـراي مـــا همــدمـي
قــــراره يك ســـاله شي عــاقل و بــالـنده شي
مي‌خوايم يه جشن بگيريم بيشـــتر هـم رو ببينيم
هركي كه خواستي جـونم دعـــوت كن مهربونم

 

04- چه چيزي مي تونه شيرين تر
قشنگ تر و رويايي تر از
تولد يه دختر/پسر باشه كه يك ساله مي شه؟!
امشب همون شب شيرين و روياييه و
شما براي تولد دختر ما/پسر ما/نینی ما/(اسم نینی) دعوتيد.
...

05-تو اولين سال تولدم

من شمع‌هاي تولدم را فوت مي‌كنم

شما هم تشويقم كنيد

قبل از اينكه خوابم بياد ساعت (تاریخ و آدرس) ... میبنمتون


06-اين اولين تولد منه.
(اسم نینی) شما رو دعوت مي كنه
به جشن ما بپيونديد
در روز ويژه اش

07- ياد گرفتم بخندم و گريه كنم
سپس نشسته و بايستم
و حالا حتي مي تونم راه برم اگه شما دست هاي كوچولوم رو بگيريد
اما شروع هر كاري زيباست.
هي دنيا من دارم يك ساله مي شم!

08- بهار رسيده
و زنبورها خوشحالند
ما اولين تولد (اسم نینی) مون رو جشن گرفته ايم
و اميدواريم شما هم بياييد

09- ما نمي تونيم باور كنيم يك سال گذشته
اولين تولد (اسم نینی)
خونه ي .... (آدرس و تاریخ )

10- به ما بپيونديد
براي مهماني چاي و شيريني
شاهزاده/پرنسس (اسم نینی)
به مناسبت اولين تولدش

...!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بچه
30 مهر 91 9:32
انشالله نی نی خوشگلو سالمی مهمون دلت بشه


ممنونم