سارای ناناز من سارای ناناز من ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

سارای ناز من

سلام عشقم

1391/5/25 22:13
نویسنده : مامان عذرا
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق نازنازی مامان

ازت معذرت میخوام که این روزا کم میام و وقت اینکه برات بنویسم رو ندارم

اخه درگیر پایان نامه ی ارشدم هستم میخوام زود تمومش کنم تا وقتی شما بیای توی دلم دیگه دغدغه ای نداشته باشم.

تو که اون بالایی پیش خدا برا مامانی دعا کن زود بتونه دفاع کنه از پایان نامش.

قربونت برم عشقم

سه روز دیگه به تموم شدن ماه مبارک مونده و من و بابایی برای تعطیلات عید فطر میخوایم بریم شهرستان پیش مادر جون و اقا جون (وقتی بیای خودت میبینی چقدر دوستت دارن )

تازه نگار کوچولو (دخمل ناز دایی صادق ) هم میخواد فردا بره شهرستان.

نگار 2سال و 2ماهشه خیلی نازه (ولی تو ازون نازتری ها چشمک) مطمئنم برات یه همبازی خوب میشه

امیر حسین هم پسر دایی اسماعیله و فاطمه خانم هم دخملش

فاطمه امسال میره کلاس دوم خیلی شیطونه

امیر حسین هم 2 سال و 7ماهشه

زود بیا ببین چه همبازیای خوبی داری

یه روز برات عکساشونو میذارم .

خاله زهرا هم هنوز نی نی نداره برا اونم دعا کنی ها عزیز دلم

خیلییییییییییی دوستت دارم.

بووووووووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

raha
3 شهریور 91 12:45
salam dooste man khubi ?webloge khubi be webloge manam sar bezan mamnon misham